Versiunea 4x2 a noului Eurocargo este dotată cu o versiune de transmisie permanentă pe toate roțile cu o masă totală a autovehiculului de 11,5 și 15 t și ampatamente cuprinse între 3240 și 4150 mm.
Disponibil cu o cabină de zi sau o cabină de dormit cu un pavilion standard, noul Eurocargo 4x4 este dotat cu o gheară frontală de tractare (ca standard) și o protecție specială pentru conducerea off-road: amortizoare din oțel, măști pentru faruri, apărătoare pentru radiator și două trepte de acces retractabile. Acesta este disponibil cu suspensie cu arc în foi parabolic sau semi-eliptic și în versiuni cu roți duble sau simple.
Motoarele Tector 7 sunt disponibile în variante de putere de 220, 250 și până la 280 CP, combinate cu cutii de viteze manuale cu 6 trepte de viteză. O priză de putere poate fi integrată în cutia de viteze.
Noul Eurocargo 4x4 oferă, de asemenea, o versiune cu o cutie de viteze automată.
Noul Eurocargo 4x4 este dotat cu punți motoare duble de reducere. Cutia intermediară de viteze cu cuplu cu 2 trepte de viteză/reductorul furnizează tracțiune la arborii din față și din spate prin diferențialul longitudinal. Cele trei diferențiale prezintă blocări care sunt acționate de șofer (în mod standard) pentru a garanta tracțiunea chiar și în condiții de aderență slabă. Sistemul electropneumatic decuplează automat blocările atunci când viteza autovehiculului depășește 25 km/h.
Unghiul impresionant de viraj (de 40 - 48 de grade, în funcție de pneurile utilizate) asigură manevrabilitate chiar și pe șantierele din interiorul orașelor.
Scrie-ne, şi îţi vom răspunde la orice întrebare >