Noul Eurocargo este disponibil cu două motoare noi cu patru cilindri de 160 şi 190 CP, proiectate special pentru activităţile din interiorul oraşului. Cuplul şi puterea utilă au fost optimizate pentru a se adapta condiţiilor tipice de funcţionare ale misiunilor din cadrul oraşelor. Datorită noilor pistoane, noilor injectoare şi a reacţiei mai rapide a noii turbosuflante, rata de compresie a crescut de la 17:1 la 18:1, îmbunătăţind cuplul maxim de peste 1200 rot/min cu aproximativ 8%. Cele două motoare ating acum cupluri de 680 Nm (pentru 160 CP) şi 700 Nm (pentru 190 CP), atingând o putere maximă la 2200 rot/min în loc de 2500 rot/min.
Toate acestea contribuie semnificativ la reducerea consumului în cadrul ciclului citadin şi în timpul accelerării.
Motoarele de la noul Eurocargo sunt motoare diesel Tector 5 cu patru cilindri de 4,5 litri şi Tector 7 cu şase cilindri de 6,7 litri. Acest interval include şapte niveluri de putere, de la 160 la 320 CP, cu un cuplu maxim de 1100 Nm, combinat cu un motor GNC care asigură un cuplu de 750 Nm şi 204 CP.
Aceste motoare sunt combinate cu cutii de viteze manuale cu 6 sau 9 trepte de viteză, cutii de viteze automatizate sau cutii de viteze automate cu 6 sau 12 trepte de viteză cu convertor de cuplu.
Sistemul de post-tratare IVECO HI-SCR exclusiv este uşor şi eficient şi elimină duratele de nefuncţionare pentru regenerare comparativ cu autovehiculele concurenţei, dotate cu soluţia EGR+SCR.
Regenerarea filtrului de particule diesel (DPF) este pasivă, continuă şi este gestionată automat în întregime de autovehicul: ceea ce înseamnă că nu este necesară nicio acţiune din partea şoferului, nu este necesară efectuarea de opriri tehnice periodice, iar componentele nu fac obiectul stresului provocat de încălzire, toate acestea ducând la o creştere a fiabilităţii pieselor.
Scrie-ne, şi îţi vom răspunde la orice întrebare >