Noul Eurocargo atrage clienții dator ită fiabilității și robusteții sale: două calități care se raportează la șasiu, rezultat al necesității de remorcare în condiții grele și de durabilitate și rezistență la utilizări intense (de ex. o sarcină neechilibrată sau o schimbare bruscă a direcției).
Pentru a se adapta oricărui tip de misiuni, noul Eurocargo oferă mai multe tipuri desuspensii: parabolice, semi-eliptice, cu arcuri în foi și pneumatice. Suspensiile pneumatice sunt controlate de un sistem ECAS (suspensie pneumatică controlată electronic), care garantează o poziție constantă a autovehiculului, indiferent de planul drumului. Acestea pot fi montate pe puntea din spate sau pe ambele punți.
Punțile din față și din spate și sistemul de frânare garantează fiabilitatea caracteristicilor mecanice pe tot parcursul călătoriei. Sistemul de frânare este pneumatic-hidraulic la gama de 6 - 10 tone și complet pneumatic la gama de 11 - 19 tone. Toate versiunile 4x2 sunt dotate în mod standard cu frâne cu discuri.
O clapetă de evacuare a fost introdusă cu tehnologia HI-SCR, care acționează pentru a aduce rapid gazele de eșapament la temperatura corespunzătoare. Acest dispozitiv ajută, de asemenea, la sporirea puterii de frânare a motorului(îmbunătățind, prin urmare, capacitatea generală de frânare a autovehiculului).
Scrie-ne, şi îţi vom răspunde la orice întrebare >