Customer Centre este punctul de referință creat de Iveco ca să vă ajute să transportați marfă și pasageri în liniște pe întreaga durată de viață a vehiculelor dumneavoastră.
O avarie? Probleme tehnice?
Apelând un simplu număr de telefon în cazul unui incident puteți solicita asistență în 31 de țări europene.
O echipă de 80 de operatori garantează un răspuns imediat în zece limbi de circulație internațională și o soluționare rapidă a oricărei probleme (prin activarea celui mai apropiat și mai adaptat service din rețeaua autorizată Iveco). În 80% din cazuri, operatorii răspund în mai puțin de 20 secunde.
În timpul acestei operații (indiferent dacă este vorba de o intervenție minoră,sau o reparație mai complexă care necesită tractare în service), centrul verifică evoluția, vă ține informați și vă garantează revenirea vehiculului pe șosea cât mai repede posibil.
Aceste detalii vor face posibilă rezolvarea cât mai rapidă a problemei dvs.
La sfârșitul convorbirii vi se va comunica un număr de dosar ce vă va permite să monitorizați evoluția cazului dvs. pe internet.
ÎN 80% DIN CAZURI VEHICULUL ESTE ÎNAPOI LA LUCRU ÎN MAI PUȚIN DE 8 ORE!
Scrie-ne, şi îţi vom răspunde la orice întrebare >